.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیمانکار کارخانه زباله سوز ساری برکنار شد
بعلت طولانی شدن روند کار ساخت، پیمانکار ابنیه کارخانه زباله‌سوز ساری برکنار شد.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمد محمدی تاکامی مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران در ارتباط با توقف کارخانه زباله‌سوز ساری، گفت: با توجه به طولانی شدن روند کار ساخت، پیمانکار ابنیه کارخانه زباله‌سوز ساری برکنار شد و بسیج سازندگی به‌عنوان پیمانکار انتخاب شد.

او سطح بالای آب‌های زیرزمینی، نزدیکی به دریا، رودخانه و جنگل و تراکم و نزدیکی سکونت‌گاه‌ها به یکدیگر در شهر‌های مازندران، حضور مسافران و چندبرابر شدن زباله‌های تولیدی در تمامی ایام سال را از جمله مشکلات تشدید بحران پسماند در این استان اعلام کرد.
محمدی تاکامی درباره توقف کارخانه زباله‌سوز ساری با پیشرفت ۷۰ درصدی، افزود: با توجه به برکناری پیمانکار ابنیه کارخانه زباله‌سوز ساری و عهده دار شدن بسیج سازندگی به‌عنوان پیمانکار، با پیگیری در پرداخت پیش‌پرداخت و موافقت در اجرای این طرح، اکنون کار‌های اداری در حال اجراست.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری مازندران گفت: مسؤول بسیج سازندگی اعلام کرد؛ اگر هفته بعد منابع مالی برسد بسیج سازندگی می‌تواند حدود دو یا سه ماه این طرح را تعیین تکلیف کند، چون در بخش ابنیه حدود ۳۰ درصد کار مانده است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.025 seconds.